HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenVerkiezingen personeels- en studentengeleding Faculteitsraad BMS 2024

Verkiezingen personeels- en studentengeleding Faculteitsraad BMS 2024

Zoals je misschien al gemerkt hebt, zijn er van maandag 10 juni tot en met vrijdag 14 juni 2024 verkiezingen voor de personeels- en studentengeleding van de Faculteitsraad BMS (FR-BMS). Het is belangrijk dat je je stem uitbrengt, zo kun je bepalen wie jouw belangen gaat behartigen in de Faculteitsraad. In dit bericht lees je meer over de komende verkiezingen.

Hoe kan je stemmen?
Je ontvangt in de week van 10 juni een e-mail met een link naar het stemprogramma om je stem uit te brengen. Er wordt ook een link gepubliceerd op het medewerkers- en studentenportaal (artikel over verkiezingen).

Wanneer kan je stemmen?
Maandag 10 juni vanaf 9:00 uur tot vrijdag 14 juni, 12:00 uur 2024.

Wie zijn de kandidaten?
De bijgevoegde compilatielijst geeft een overzicht van de medewerkers en studenten die zich kandidaat hebben gesteld. Meer informatie over de FC, de kandidaten, de deelnemende partijen en het elektronisch stemmen vind je op de website van de Faculteitsraad.

Wat is de functie van de FR?
De Faculteitsraad van de faculteit Behavioural, Management and Social Sciences (FR-BMS) vertegenwoordigt zowel medewerkers als studenten. Hij bestaat uit vijf personeelsleden die voor twee jaar worden gekozen en vijf studentleden die voor één jaar worden gekozen. De FR-BMS geeft gevraagd en ongevraagd advies aan de decaan over alle zaken die relevant zijn voor de faculteit, haar personeel en/of studenten. De FC-BMS heeft instemmingsrecht over belangrijke zaken zoals het faculteitsreglement, het schoolbeleid en de onderwijs- en examenregeling.

Vragen?
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Kiescommissie BMS.

Met vriendelijke groet,

Kiescommissie BS