HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenGaan we over tien jaar in een waterstofvliegtuig op vakantie?

Gaan we over tien jaar in een waterstofvliegtuig op vakantie?

We hebben onlangs weer een nieuw TNW-verhaal geplaatst op het UT-contentplatform UT stories, met dank aan Marc Dhalle en Darja Gacnik:

Op UT-stories vind je aantrekkelijke verhalen, video's en podcasts over onze wetenschappers, hun innovaties en het studentenleven aan de UT. Het platform richt zich op (toekomstige) studenten en iedereen die geïnteresseerd is in wetenschap, innovaties en technologie. Door de verhalen te delen op onze social media kanalen creëren we naamsbekendheid en hopen we meer studenten en onderzoekers aan ons te binden.

Heb jij ook iets moois te delen over jouw werk?

Neem dan contact op met Renate Kienhuis via r.kienhuis@utwente.nl of stuur een mail naar stories@utwente.nl. We zijn altijd op zoek naar boeiende verhalen die onze wetenschappelijke expertise en het merk UT versterken!