Op naar Stavanger, Noorwegen ECIU University

De universiteit van het Noorweegse Stavanger nodigt studenten uit om deel te nemen aan de challenge adultcentrisme in educational relationships.Deze uitdaging richt zich op een vaak niet geziene dimensie van diversiteit en inclusie, namelijk 'leeftijd', met name 'minderjarige leeftijd'. De op volwassenen gerichte vooringenomenheid kan barrières opwerpen bij het erkennen van de capaciteiten van kinderen en jongeren. Ze worden vaak als 'incompetent' of 'nog niet ontwikkeld' gezien vanwege hun leeftijd.

Je werkt samen in een internationaal team, doet dat parttime, digitaal, gedurende een periode van drie maanden en je gaat vijf dagen naar de Universiteit van Stavanger.

Bekijk de Challenge pagina Adultcentrism in Educational Relationships voor meer informatie en het volledige programma. Beslis snel, de deadline voor inschrijven is maandag 10 juni. De challenge loopt van 5 september tot 14 november.

Voor vragen over mogelijke reiskostenvergoeding kun je terecht bij onze mobility officer, Yael Veenstra Konzizky.

Kijk voor meer interessante challenges hier of meld je aan voor de ECIU nieuwsbrief om altijd als eerste de nieuwste leermogelijkheden te ontvangen.