HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAlexander Brinkman in de finale voor Docent van het jaar 2024

Alexander Brinkman in de finale voor Docent van het jaar 2024

Graag willen we jullie laten weten dat onze collega Alexander Brinkman (Technische Natuurkunde) volgende week in de finale staat van de centrale onderwijsprijs!

Samen met Erik Horstman (Civiele Techniek) en Jolien van Straalen-Pas (Psychologie) maakt hij kans op de titel 'Docent van het Jaar 2024'.

De finale vindt plaats op woensdag 12 juni in het Amphitheater (Vrijhof). Tijdens dit evenement, onderdeel van de eerste UT-brede Onderwijsweek, zullen de finalisten hun minicolleges van vijftien minuten presenteren. Een jury bepaalt vervolgens wie er met de titel, een geldbedrag van 2500 euro en een oorkonde naar huis gaat.

We willen Alexander alvast veel succes wensen en hem bedanken voor zijn voortdurende inzet en inspirerende lessen!