Sarah Krebbers nieuwe student assessor

Per 1 september verwelkomen we Sarah Krebbers, een vierdejaars student in de Bachelor Biomedische Technologie, als student-assessor in het Faculteitsbestuur van TNW.

Met haar proactieve houding, enthousiasme en inlevingsvermogen zal ze de belangen van onze studenten effectief behartigen. Haar eerdere ervaringen als bestuurslid bij S.V. Paradoks en als lid van de faculteitsraad van TNW zullen waardevolle inzichten en vaardigheden bieden, waardoor ze haar rol als student-assessor verder kan versterken. Welkom in ons Faculteitsbestuur, Sarah! We kijken uit naar een constructieve en plezierige samenwerking.

Sarah Krebbers

Voor mij is de rol van student assessor nieuw, maar ik ben ervan overtuigd dat het me zal lukken om de stem van onze studenten te vertegenwoordigen.

De aanstelling van Sarah betekent ook dat we afscheid moeten nemen van Noah van Dijk. Bedankt Noah, voor je inzet voor onze faculteit en bijdrage aan ons Faculteitsbestuur in de afgelopen twee jaar!