UT verkiezingen 2024: de polls zijn open

De polls voor de personeelsgeleding van de Universiteitsraad en de Faculteitsraden zijn nu geopend. Je kunt digitaal je stem uitbrengen vanaf vandaag 10 juni 9.00 uur tot en met vrijdag 14 juni 2024 12.00 uur.

Hoe stem je?
Log in, bekijk de kandidaten en STEM NU! Je kunt ook stemmen via het nieuwsbericht op de medewerkersportal.

Wie zijn de kandidaten?
Benieuwd naar de gezichten achter de campagnes? Bezoek onze verkiezingspagina voor meer informatie over de kandidaten voor de verkiezingen van de Universiteitsraad en de Faculteitsraden.

Wat doen de Universiteitsraad en de Faculteitsraden?
Zij vormen samen met de dienstraden en de opleidingscommissies medezeggenschapsorganen binnen de UT. Zij spelen een cruciale rol bij het kritisch beoordelen van het beleid van zowel het College van Bestuur als de faculteitsraden.

Medezeggenschap@UT
Bezoek de medezeggenschapswebsite voor meer informatie. Bekijk onze medezeggenschapsspecial die een inkijkje geeft in het werk van raadsleden, de visie van het College van Bestuur op medezeggenschap en andere gerelateerde items. Deze video laat zien waarom het belangrijk is om je volgend jaar kandidaat te stellen.

Vragen
Voor vragen of opmerkingen kun je contact opnemen met de Centrale Verkiezingscommissie.