HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenMaak kans op de € 5000,- Niersfonds eHealth Voucher 2024!

Maak kans op de € 5000,- Niersfonds eHealth Voucher 2024! Dien jouw innovatieve eHealth- of revalidatietechniek idee in

Heb jij een innovatief idee in de eHealth- of revalidatietechniek? Een technologische innovatie die bijdraagt aan het oplossen van onze problemen in de zorg en die impact maakt in de samenleving? En wil je dit idee graag verder te ontwikkelen? Dan is dit je kans en horen wij graag van je! Als je student, promovendus of young alumnus van de Universiteit Twente maak je met jouw innovatieve idee kans op de Niersfonds eHealth Voucher 2024 van maar liefst € 5000,- euro!

De Niersfonds eHealth Voucher wordt uitgereikt om nieuwe ideeën in de eHealth- of revalidatietechniek te stimuleren. De winnaar dient het bedrag te gebruiken als ‘seed money’ om het winnende idee verder te ontwikkelen. De vakgroep BSS zal het ontwikkelingsproces tevens ondersteunen met uren, materialen en werkruimte. Misschien wordt jouw idee in het Designlab tot een prototype uitgewerkt of wordt jouw prototype onder begeleiding van een onderzoeker geëvalueerd en getest!

Wil jij die eHealth Voucher winnen?

Ben je ervan overtuigd dat jouw idee het verschil gaat maken in de zorg en impact maakt in de samenleving? Laat het ons voor 1 augustus weten door een korte aanmelding te sturen naar universiteitsfonds@utwente.nl o.v.v. Niersfonds eHealth Voucher.
Jouw definitieve aanmelding ontvangen we vervolgens graag vóór 1 september 2024. Lees op de U-fond website hoe je jouw idee kan indienen en aan welke voorwaarden het moet voldoen. Heel veel succes!