HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenBedankt voor je Deelname aan het onderzoek over studiekeuzeproces!

Bedankt voor je Deelname aan het onderzoek over studiekeuzeproces!

Bij de Universiteit Twente willen we luisteren naar onze studenten, zodat we de beste ervaring kunnen bieden. Voor jou, maar ook voor onze toekomstige studenten. Met jouw betrokkenheid bij ons recente onderzoek heb je een belangrijke bijdrage geleverd aan deze missie.

In januari 2024 hebben we een enquête gehouden onder eerstejaars bachelorstudenten, waarin we hen vroegen naar hun studiekeuzeproces. Meer dan 300 studenten deden mee en gaven ons waardevolle inzichten. We hopen dat jij net zo blij werd van de chocoladereep als wij werden van jouw deelname!

Het onderzoek leverde ons drie profielen van studiezoekers. Met deze profielen kunnen we onze activiteiten beter afstemmen op de behoeften van onze toekomstige studenten. Dus: jouw bijdrage heeft een directe invloed op hun toekomst!

Nogmaals bedankt voor je deelname en betrokkenheid. Samen bouwen we aan een betere toekomst voor alle Universiteit Twente studenten!

Wil je meer weten over dit onderzoek? Stuur ons gerust een e-mail:
Marijn Keizer-Keijzer     m.keizer@utwente.nl
Britt Hippert                  b.e.hippert@utwente.nl

We zijn altijd op zoek naar manieren om jouw ervaring als student op de Universiteit Twente te verbeteren. Daarom horen we graag jouw mening via vragenlijsten, interviews of panelgesprekken. Als je geïnteresseerd bent om hieraan mee te doen, meld je dan hier aan.