HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenBeschikbaarheid onderwijsrooster voor het 1e kwartiel van het nieuwe collegejaar

We willen je informeren over het onderwijsrooster voor het komende kwartiel. Normaal gesproken kun je je rooster al inzien zodra het is gepubliceerd. Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om het rooster voor het eerste kwartiel van het nieuwe collegejaar te bekijken.

Dit komt doordat we bezig zijn met de implementatie van een nieuwe roosterapplicatie: TimeEdit. Deze applicatie zal per 1 september 2024 de huidige roosterapplicatie vervangen. De implementatie van TimeEdit verloopt in fases. Helaas hebben we de planning voor de lancering van het onderdeel 'onderwijsrooster inzien' voor studenten (gepland voor week 27) moeten uitstellen. De belangrijkste reden hiervoor zijn capaciteitsproblemen binnen het project.

Het inzien van het onderwijsrooster door studenten heeft de hoogste prioriteit binnen dit project. We verwachten dat dit uiterlijk in week 31 gereed zal zijn, maar hopen dat dit eerder het geval is. Zodra het systeem beschikbaar is, zullen we alle belanghebbenden direct informeren.

Bedankt voor je begrip en geduld.
Project team TimeEdit