HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenTimeEdit: een nieuw systeem om je rooster te bekijken of een projectruimte te boeken

TimeEdit is het nieuwe plannings- en roostersysteem van de Universiteit Twente vanaf studiejaar 2024/2025. Het vervangt vanaf 1 september de huidige systemen MyTimeTable, Resource Booker en Syllabus+.

Je kunt vanaf nu ook je rooster voor het eerste kwartiel van het nieuwe studiejaar 2024/2025 bekijken. We snappen dat het bekijken van je rooster cruciaal is voor je academische planning. Er was echter vertraging bij de toegang tot het rooster voor het eerste kwartaal van het nieuwe studiejaar. Wij stellen je begrip en geduld tijdens deze overgangsperiode op prijs.

De roosters van studiejaar 2023/2024 zijn tot 1 september zichtbaar in de oude applicatie MyTimeTable. De roosters voor komend studiejaar 2024-2025 worden aangemaakt in het nieuwe systeem TimeEdit, wat betekent dat beide roosterapplicaties de komende maanden tot 1 september gebruikt zullen worden.

Heb je vragen of wil je meer informatie hierover, kijk dan op utwente.nl/timeedit.