HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenConceptwijziging assortiment Appèl - Ravelijn & Technohal

Conceptwijziging assortiment Appèl - Ravelijn & Technohal

Appel is bezig met de doorontwikkeling van de foodconcepten op de diverse locaties op de UT. Appèl werkt met het FoodCity concept op de UT. Het FoodCity concept houdt in dat per locatie op de UT een focusgebied is. Dit FoodCity concept hanteren ze ook bij andere universiteiten en hogescholen in Nederland. Een voorwaarde binnen dit concept is dat één locatie op de UT volledig vegetarisch dient te zijn, om op deze manier een bijdrage te leveren aan de duurzaamheidsambities van de UT. Door de veranderde wensen en behoeften op het gebied van eten en drinken op de UT, is Appèl bezig met een doorontwikkeling van de bestaande concepten. Vanaf 2 september voert Appèl de eerste wijzigingen door in het assortiment bij Lemon&Beans in de Technohal en bij de kantine in de Ravelijn. Hieronder lees je wat deze aanpassingen inhouden.

Lemons & Beans (Technohal)

In de huidige situatie is het aanbod bij Lemon&Beans volledig vegetarisch. Het originele concept van Lemon&Beans bestaat eigenlijk ook uit vlees- en visproducten. Om de juiste uitvoering van dit concept te waarborgen zijn deze weer toegevoegd aan het assortiment.

kantine Ravelijn

In de kantine in de Ravelijn wordt het aanbod volledig vegetarisch. Het assortiment zal onder andere bestaan uit: broodjes hummus, omelet, caprese, jack fruit, vegan kipsaté, vega kroket, kaasbroodjes etc. Wanneer medewerkers, studenten en gasten in de Ravelijn toch graag vlees of visproducten willen nuttigen, dan kunnen zij gebruikmaken van de horecalocaties in de gebouwen Waaier, Technohal en Langezijds.

Hoe zit het met de andere horecalocaties?

Deze twee locaties zijn als eerste aan de beurt om de juiste uitvoering concepten te borgen, de andere horecalocaties van Appèl volgen later dit jaar/begin 2025.