HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenPermanente sluiting Servicedesk Spiegel vanaf 19 augustus 2024

Permanente sluiting Servicedesk Spiegel vanaf 19 augustus 2024

Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen in de e-mail van 17 juli van het College van Bestuur over de financiën van de UT, is er een aantal acute maatregelen benoemd die op korte termijn effect moeten opleveren. Voor CFM heeft de maatregel het sterk verminderen van het inzetten van studentoproepkrachten een grote impact. Studenten worden onder andere ingezet voor de bemensing van de Servicedesks in de gebouwen buiten reguliere kantoortijden. Wanneer deze inzet sterk moet krimpen, heeft dit grote consequenties voor onze Servicedesk dienstverlening. Er zijn twee maatregelen die hierbij voor ons onvermijdelijk zijn: ten eerste zal het moeilijk zijn om alle Servicedesks open te houden en ten tweede heeft het effect op de openingstijden van de gebouwen. Gezien de snelle ontwikkelingen met betrekking tot de financiële situatie van de UT en de daarmee gemoeide bezuinigingen die we moeten doorvoeren als dienst zijn we helaas genoodzaakt de Servicedesk Spiegel per 19 augustus 2024 definitief te sluiten. In dit bericht informeren we je wat dit betekent en wat er verandert.

Praktische aanpassingen door sluiting Servicedesk Spiegel

Hieronder sommen we op wat er verandert voor studenten.

Collegezalen en projectruimten

Alle zalen en ruimten blijven open en worden niet meer afgesloten.

Melden klachten en/of storingen

Wil je een klacht of een storing melden, stuur een e-mail naar servicedesk-spiegel@utwente.nl. E-mails worden automatisch doorgezet en opgepakt door een andere Servicedesk-medewerker. Daarnaast blijft de Interne Dienst medewerker in de Spiegel aanwezig voor gebouwgebonden zaken, zoals bijvoorbeeld post en interne verhuizingen.

Onderstaande taken worden door de Beveiliging uitgevoerd

• Uitgifte sleutels voor o.a. kolfruimte, contractanten, studenten en studieverenigingen
  • Inname en uitgifte gevonden voorwerpen

Openingstijden

De hoofdingang van het gebouw blijft open tijdens werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur.

Meer informatie

Wil je meer informatie of heb je vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan gerust contact op met facilitair teamleider Ornina Shabou.