HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenSchrijf je in voor vakken in Osiris – deadline 28 augustus

Schrijf je in voor vakken in Osiris – deadline 28 augustus

Vergeet je niet in te schrijven voor je vakken in de applicatie Osiris. Je hebt tot en met 28 augustus (morgen) de tijd om je in te schrijven!

Bachelorstudenten
Om deel te kunnen nemen aan het onderwijs binnen de module, dien je je vooraf in te schrijven. Zodra je je hebt ingeschreven, ben je ingeschreven voor het te volgen onderwijs, voor Canvas en de bijbehorende toets(en).

(Pre-)masterstudenten
Om deel te kunnen nemen aan het onderwijs, dien je je in te schrijven voor de vakken die je wilt volgen. Zodra je je hebt ingeschreven voor een vak, word je automatisch ingeschreven in Canvas, voor werkvormen en de toets(en).

Kijk voor meer informatie op utwente.nl/register.