MyUT: de officiële studentenapp van de UT

MyUT biedt de belangrijkste informatie voor jouw studie slim geïntegreerd op één plek. Zo is er voor de start van je studie een handige checklist, kan je je rooster inzien, krijg je een melding bij een roosterwijzing, kan je de weg op de campus vinden via de campus map en zie je een overzicht van alle studentenevents op de campus. Voor vragen of ondersteuning kun je eenvoudig contact opnemen met Student Services via de app, inclusief de mogelijkheid om bestanden of foto’s te uploaden.

Ontdek de gloednieuwe MyUT-app
Download MyUT in de App Store en Play Store.

Let op: Door de overgang naar het nieuwe roostersysteem TimeEdit is het de komende weken helaas nog niet mogelijk om je rooster in MyUT te bekijken. We verwachten dat de roosterfunctie vanaf half september weer beschikbaar is in de app.

Deel jouw ervaring
Dit is de eerste release van MyUT. We willen de app graag verder ontwikkelen en nieuwe functies toevoegen. We zijn dan ook erg benieuwd naar jouw ervaring. Wil je je ervaring met MyUT met ons delen? Of wil je ons helpen met de doorontwikkeling? Neem dan contact op via myut@utwente.nl