HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenAangepaste dienstverlening Servicedesks Langezijds en Ravelijn

Aangepaste dienstverlening Servicedesks Langezijds en Ravelijn Per 1 september

Zoals je waarschijnlijk hebt gelezen in de e-mail van 17 juli van het College van Bestuur over de financiën van de UT, is er een aantal acute maatregelen benoemd die op korte termijn effect moeten opleveren. Voor CFM heeft de maatregel het sterk verminderen van het inzetten van studentoproepkrachten een grote impact. Studenten worden onder andere ingezet voor de bemensing van de Servicedesks in de gebouwen buiten reguliere kantoortijden. Wanneer deze inzet sterk moet krimpen, heeft dit grote consequenties voor onze Servicedesk dienstverlening.

Gezien de snelle ontwikkelingen met betrekking tot de financiële situatie van de UT en de daarmee gemoeide bezuinigingen die we moeten doorvoeren als dienst zijn we helaas genoodzaakt de dienstverlening van de Servicedesks Langezijds en Ravelijn per 1 september 2024 aan te passen. In dit bericht informeren we je wat dit betekent en wat er verandert per gebouw.

Praktische gebouwgebonden zaken

• Langezijds

Bezetting Servicedesk Langezijds
    Op maandag, dinsdag en donderdag van 08.00-16.00 uur is de Servicedesk bemenst voor eventuele vragen.

Melden klachten en/of storingen
    Wil je een klacht of een storing melden, stuur een e-mail naar servicedesk-langezijds@utwente.nl Daarnaast blijft de Interne Dienst medewerker in de Langezijds aanwezig voor gebouwgebonden zaken, zoals bijvoorbeeld post en interne verhuizingen.

Collegezalen en vergaderruimten
    Alle collegezalen blijven open, vergaderzalen blijven toegankelijk zoals gebruikelijk met de medewerkerspas.

Openingstijden
    De hoofdingang blijft toegankelijk op werkdagen tussen 08.00-18.00 uur. Buiten deze openingstijden is het gebouw toegankelijk met je medewerkerskaart of collegekaart.

• Ravelijn

Bezetting Servicedesk Ravelijn
    Op maandag en donderdag van 08.00-16.00 uur is de Servicedesk bemenst voor eventuele vragen.

Melden klachten en/of storingen
    Wil je een klacht of een storing melden, stuur dan een e-mail naar servicedesk-ravelijn@utwente.nl Daarnaast blijft de Interne-Dienstmedewerker in de Ravelijn aanwezig voor gebouwgebonden zaken, zoals bijvoorbeeld post en interne verhuizingen.

Collegezalen, vergaderruimten en projectruimten
    Alle zalen en ruimten blijven open en worden niet meer afgesloten. Stem intern met elkaar af hoe je met elkaar hiermee om gaat, bijvoorbeeld over de planning omtrent vergaderzalen.

Openingstijden

De hoofdingang blijft tijdens werkdagen van 8.00 tot 18.00 uur open.

Onderstaande taken binnen Ravelijn zullen door de Servicedesk Carré uitgevoerd worden:

• Uitgifte sleutels voor o.a. kolfruimte, contractanten, studenten en studieverenigingen
    • Inname en uitgifte gevonden voorwerpen

Evaluatie

In de maand december zullen bovenstaande werkzaamheden worden geëvalueerd en word je geïnformeerd over de voortgang en werkwijze na december 2024.

Meer informatie

Wil je meer informatie of heb je vragen naar aanleiding van dit bericht, neem dan gerust contact op met facilitair teamleider Marco Boevink