HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenGeen fietsen parkeren op het O&O-plein - Waar laat je je fiets dan?

Geen fietsen parkeren op het O&O-plein - Waar laat je je fiets dan?

Vanaf vorig jaar juli hebben we het O&O-plein vrijgemaakt van geparkeerde fietsen, zodat het plein een aantrekkelijke en veilige plek kan zijn om samen te komen, te studeren en te werken. We merken dat dit voor veel nieuwe studenten nog niet bekend is. Daarom brengen we jullie graag nogmaals op de hoogte!

Waarom mag je geen fietsen parkeren op het O&O-plein?

Waar kun je je fiets dan wél parkeren?

Geen zorgen! Er zijn voldoende fietsenstallingen beschikbaar vlakbij het O&O-plein. Check de P-aanduidingen op de plattegrond hieronder. Vooral de fietsenstallingen achter gebouw Hal B en bij het Teehuis (gele pijlen) hebben vaak genoeg plek. Zo kun je je fiets makkelijk en veilig kwijt.

Let op: Verwijdering van verkeerd geparkeerde fietsen

Om ervoor te zorgen dat er geen fietsen op het plein zelf worden geparkeerd, worden verkeerd geparkeerde fietsen verwijderd. Fietsen die niet in een fietsenrek staan, worden verwijderd. De eigenaar van de fiets kan deze vervolgens zelf ophalen bij de fietsenstalling tegenover de Beveiliging bij de ingang van de campus.

Vragen of opmerkingen?

Heb je nog vragen na het lezen van dit bericht? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de Centrale CFM Servicedesk! We helpen je graag verder. Zo zorgen we samen voor een prettige en veilige omgeving op het O&O-plein. Bedankt voor je medewerking 🎓🌟!