Faculteit TNW besluit tot reorganisatie

Op dit moment werkt de Universiteit Twente aan de begroting voor 2025, met financiƫle richtlijnen uit het Spring Memorandum. Tijdens dit proces heeft het faculteitsbestuur van de faculteit TNW helaas geconcludeerd dat een sluitende begroting alleen mogelijk is door een reorganisatie. Dit houdt in dat de faculteit mogelijk functies, afdelingen of middelen moet herstructureren om de kosten in balans te brengen.

Wat betekent dit voor jou als student?

Hoewel het nu nog niet helemaal duidelijk is wat de exacte gevolgen zullen zijn, kan een reorganisatie invloed hebben op het onderwijs en de diensten die worden aangeboden. Er wordt in de komende weken meer duidelijk, en we houden je op de hoogte van eventuele veranderingen die relevant zijn voor je studie of de faciliteiten waar je gebruik van maakt.

Meer achtergrondinformatie over de financiƫn van de UT vind je op onze serviceportal.