HomeOnderwijsStudent Services/ContactNieuws & eventsNieuws voor studentenRvT-leden Sylvia Butzke en Matthias Wessling gaan door voor tweede termijn

RvT-leden Sylvia Butzke en Matthias Wessling gaan door voor tweede termijn

Sylvia Butzke en Matthias Wessling

Sylvia Butzke en Matthias Wessling maken ook de komende vier jaar deel uit van de Raad van Toezicht (RvT) van de Universiteit Twente. Minister Bruins van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap besloot tot het benoemen van het tweetal voor een tweede termijn, tot respectievelijk 31 oktober 2028 en 30 november 2028.

Sylvia Butzke is sinds november 2020 lid van de RvT, en bekleedt sinds 1 augustus 2021 de rol van voorzitter. Matthias Wessling maakt sinds december 2020 onderdeel uit van de RvT. De Raad van Toezicht bestaat daarnaast uit Nienke Boersma, Jan Kimpen en Rinke Zonneveld.

“Wij zijn verheugd de Universiteit Twente ook tijdens een tweede termijn als lid van de Raad van Toezicht te mogen blijven ondersteunen’, aldus het tweetal. “Het Nederlandse hoger onderwijssysteem staat voor ongekende transformaties, en de voortzetting van de nauwe samenwerking met het College van Bestuur zal van cruciaal belang zijn voor het succesvol aanpakken van de complexe uitdagingen die voor ons liggen.”

L.P.W. van der Velde MSc (Laurens)
Woordvoerder College van Bestuur (CvB)